آشنایی با اجاق گازهای رومیزی و مبله که البته اخوان اش بهتره !

آشنایی بیشتر با اجاق گازهای صفحه ایی و فردار اخوان

وسیله ای که سالهای سال در خانه استفاده میشه و تصور آشپزخانه بدون اجاق گاز تقریبا غیر ممکن هست چون یکی از رئوس مثلث کار در آشپزخانه هست (یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی را مثلث فرضی کار آشپزخانه میگویند بعلت اینکه سه فعالیت اصلی؛ نگهداری مواد غذایی، پخت و پز و شستشو به کمک این ها انجام میشود.)
بنابراین باید موقع خرید دقت کافی داشته و بهترین انتخاب رو انجام بدهید که فکر کنم همون گاز اخوان باشه!

اجاق گاز های اخوان و اصلا تمام اجاق گاز ها رو اگر در نظر بگیریم از نظر کاربری دو دسته هستند:
. اجاق گازهای مبله (اجاق گاز فردار یا اجاق گاز کابین دار)
. گازهای توکار (گاز رومیزی یا گاز صفحه ایی)

اجاق گاز رومیزی اخوان، اجاق گاز فر دار اخوان

. اما گاز های مبله و یا اجاق گاز های فردار و یا همان اجاق گازهای کابین دار رو که از قدیم باهاش آشنا هستیم؛ چند شعله برای پخت و پز در بالای اجاق گاز دارند و یک یا چند کابین فر در پایین آن که تشکیل شده از طبقات فر، جوجه گردان، گریل و موارد مرتبط دیگه. البته با توجه به فضای زیادی که اجاق گازهای مبله اشغال میکنند امروزه گازهای توکار بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند. اجاق گاز مبله اخوان، اجاق گاز فردار اخوان، اجاق گاز کابین دار اخوان.

. اجاق گازهای توکار و یا اجاق گاز های صفحه ایی و یا اجاق گازهای رومیزی در سال های اخیر بعلت اشغال فضای کم، هماهنگی بیشتر با کابینت ها و دیگر لوازم آشپزخانه، زیبایی بیشتر و حق انتخاب در تعداد و محل شعله ها مورد استقبال قرار گرفته اند و تقریبا جایگزین گازهای مبله و گازهای فر دار شده اند. اجاق گاز توکار اخوان، اجاق گاز صفحه ایی اخوان، اجاق گاز رومیزی اخوان.

اجاق گازهای اخوان از لحاظ طرح جنس صفحه سه دسته هستند:
.استیل .شیشه .استیل شیشه

گاز رومیزی اخوان، گاز صفحه ای اخوان، گاز توکار اخوان

. اجاق گاز صفحه استیل اخوان
زیبا، چشم نواز، براق و درخشنده و علاوه بر این با جنس استیل درجه یکی که این مدل گاز رومیزی اخوان تولید شده است در برابر خوردگی و زنگ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و مانع ایجاد خط و خش‌ و اکسید شدن استیل خواهد بود.

. اجاق گاز صفحه شیشه اخوان
این مدل گازهای شیشه ای اخوان نمایی خاص و زیبا به آشپزخانه میدهد و با طراحی چدن‌های مقاوم، با کیفیت و در ارتفاع مناسب باعث بهتر پخش شدن شعله شده اند.
شیشه های نشکن در برابر شکستگی یا ترک خوردگی با قابلیت تحمل درجه حرارت بالا جنس اصلی این نمونه گازهای اخوان میباشد و بعلت استفاده از شیشه های با کیفیت امکان تنظیف این محصولات راحت تر شده است.

. اجاق گاز صفحه استیل شیشه اخوان
هماهنگی مناسب دو گاز صفحه‌ای در قالب یک گاز و مقاوم در برابر سرد و گرم شدن، خوردگی، خط و خش و ضربه!
اگر علاقه مند به شیشه‌ و شفافیت آن و استیل و درخشندگی آن در اجاق گاز هستید حتما از اجاق گاز های شیشه و استیل اخوان انتخاب کنید چون تضاد شیشه و استیل را به گونه‌ای هنرمندانه در کنار هم طراحی نموده تا جلوه هیجان انگیزی برایتان بوجود آید.

بازرگانی برادران رفایی نماینده اخوان، نمایندگی اخوان

مواردی که در توضیحات کالا هنگام خرید گازهای اخوان خواهید دید:
خانواده محصول گاز اخوان، نمای ظاهری گاز اخوان، جنس صفحه گاز اخوان، تعداد شعله گاز اخوان

. خانواده گاز اخوان شامل مدل های: گاز اخوان، گاز گیتا، گاز اورانوس، گاز ونوس میباشد.
. نمای گاز مبله: نمای صاف گاز مبله اخوان، نمای هلالی گاز مبله اخوان
. نمای ظاهری شامل: شیشه مشکی و استیل، استیل معمولی، شیشه مشکی، شیشه آینه ایی، استیل آجدار، شیشه سفید، شیشه مشکی مات، شیشه اینه ای و استیل میباشد.
. تعداد شعله: گاز دو شعله اخوان، گاز سه شعله اخوان، گاز چهار شعله اخوان، گاز پنج شعله اخوان، گاز شش شعله اخوان میباشد.