مدل های هود را بهتر بشناسیم و از اخوان هود بخریم!

مدل های هود را بهتر بشناسیم

هود به معنای روپوش یا کلاهک هست و علت نام گذاری آن هم پوششی است که برای اجاق گاز از لحاظ جذب دود و بوی غذا، جذب ذرات روغن و همچنین جذب رطوبت و گرد وغبار از فضای آشپزخانه انجام میدهد. و در نتیجه تهویه هوا و زیبایی خاصی را برای آشپزخانه به ارمغان می آورد.

از لحاظ شکلی هودهای اخوان به چهار خانواده محصول تقسیم میشوند:
هود شومینه اخوان(هود مورب اخوان)
هود زیرکابینتی اخوان(هود توکار اخوان)
هود مخفی اخوان
هود جزیره اخوان

هود شومینه اخوان جم، هود مورب اخوان جم

هود زیرکابینتی اخوان جم، هود توکار اخوان جم

هود مخفی اخوان جم

هود جزیره اخوان جم

Akhavan Jam Company Hood model types

لوازم و قطعات تشکیل‌دهنده هود اخوان:
فیلتر ها، صفحه نمایش، ریموت، سنسور، لامپ، موتور توربو، دودکش، درب اتوماتیک، کلید دور موتور، کاوری یا چکمه ایی، فن، تایمر یا زمان سنج هود.

. فیلترها در هود اخوان؛
تمام هودها دارای فیلتر اند و بوسیله آن هاست که چربی پخت و پز وگرد و غبار موجود در فضای آشپزخانه (محدوده اجاق گاز) جذب میشود. فیلتر های آلومنیومی از لحاظ ماندگاری و امکان شستشو نسبت به فیلترهای زغالی و الیافی بهتر هستند.
. صفحه نمایش هود اخوان؛
برای انجام راحت تر تنظیمات دستگاه و نمایش علائم و اخطارها بکار میرود و کاربری هوداخوان را نیز آسان‌تر و زیباتر میکند.
. ریموت کنترل هود اخوان؛
بعضی هودهای اخوان دارای ریموت هستند که میتوان بوسیله آن از هر جای محیط اطراف هود اخوان را روشن خاموش،کم زیاد دور موتور و یا روشن خاموش لامپ را انجام داد.
. سنسور یا حسگر هود اخوان؛
این حسگرها حساسیت به دود، گاز منو اکسید کربن، حرارت و یا بخار آب غیر معمول هستند و بصورت خودکار اقدام به روشن کردن فن میکنند.
. لامپ هود اخوان؛
تمام هودهای اخوان مجهز به لامپ اس ام دی یا ال ای دی اند که زیبایی و درخشندگی بیشتری دارند و مشخصا مصرف برق کم. این لامپ ها کمک می‌کنند تا اجاق ‌گاز و غذا را بهتر دید و البته بعضی هودهای لوکس مجهز به لامپ های تزیینی با امکان تغییر رنگ نیز هستند.
. موتور توربو هود اخوان؛
این نوع موتورها با عمری طولانی دارای سرعت چند دور، مکش قوی و صدای کم هستند و معمولا ایتالیایی میباشند.
. دودکش هود اخوان؛
هود ها ممکن است با دودکش باشند و یا بدون دودکش که این به محیط آشپزخانه و بنای آن برمیگردد و البته در هودهای بدون دوکش حتما بایستی از فیلترهای ذغالی برای جذب دود و ذرات استفاده نمود.
. درب اتوماتیک هود اخوان؛
درب برقی هد اخوان در موقع روشن بودن هود باز می شود و درحالت غیرفعال بودن هود، بسته بودن این درب جذابیت و زیبایی خاصی را به محیط میبخشد.
. کلید تنظیم‌کننده دور موتور هود اخوان؛
اکثریت هودها دارای سه یا چهار حالت سرعتی هستند(دور موتور) که می­توان به وسیله آن میزان قدرت مکش و جذب را بر اساس میزان دلخواه تغییر داد. این کلیدها در بعضی هود ها بصورت لمسی تعبیه شده اند.
. کاور یا چکمه ای هود اخوان؛
کاوری به زیباتر شدن نمای خارجی هود کمک میکند و نمی­گذارد لوله و یا قسمت های داخلی هود مشخص باشند.
. فن هود اخوان؛
ذرات معلق چربی، دود و یا حرارت بوسیله فن به داخل هود کشیده شده و از بالای هود به سمت فیلترها و خروجی تعبیه شده هدایت می­شوند.
. تایمر یا زمان سنج هود اخوان؛
قابلیتی جدید که این امکان را می دهد با تعیین زمان عملکرد هود، پس از اتمام به صورت خودکار خاموش شود و یا مدت زمان روشن بودن و سرعت دور موتور را تنظیم نمود.

تقسیم بندی هود های اخوان از لحاظ نمای ظاهری:
.هود شیشه اخوان .هود استیل اخوان .هود شیشه استیل اخوان

هود شیشه اخوان جم، هود استیل اخوان جم، هود شیشه استیل اخوان جم

Akhavan Jam Company Hood Form types

ضمانت و تعهد شرکت اخوان جم در خصوص هود اخوان:

کنترل کیفیت و استاندارد تمام محصولات اخوان بصورت تک تک در تمام مراحل از قبل تولید تا محصول نهایی اخوان کاملا بررسی و لحاظ میگردند.
ضمانت اخوان و تعهد اخوان ضامن خرید خوب شما از برند اخوان جم هست.
نشت الکتریکی و میزان توان هود اخوان، وضعیت رطوبت هود اخوان، میزان قدرت مکش هود اخوان، بالانس فن موتور هود اخوان، میزان سرعت خروجی هوای هود اخوان، میزان شدت روشنایی لامپ، مقاومت شیشه هود اخوان و کلیه عملکردها و موارد و تجهیزات مربوطه در محصولات اخوان دارای گارانتی میباشند.
لوگو اخوان جم هنگام خرید هود به لوگوی برند اخوام جم دقت فرمایید!