نکات خرید سینک ظرفشویی مناسب و خلاصه اش اخوان !

نکات خرید سینک ظرفشویی مناسب

سینک ظرفشویی از پرکارترین وسایل آشپزخانه است که برای شست‌وشو، آشپزی و بهداشت در خانه‌ها، شرکت‌ها و فروشگاه‌ها با آن سروکار داریم و استفاده از آن امری اجتناب‌ناپذیر است

در انتخاب یک سینک ظرفشویی مناسب، مسایل مختلفی دخیل هستند که از این موارد مقدار فضا و محل قرارگیری سیفون برای نصب سینک حایز اهمیت است.
از جهت مشخصات خود سینک ها شاخص هایی مثل: مدل نصب سینک ظرفشویی، اندازه سینک ظرفشویی (تعداد لگن ها)، قابلیت اضافی سینک و جنس سینک ظرفشویی مهم میباشد.

سینک ظرفشویی اخوان با کیفیت، مقرون بصرفه و زیبا

مدل سینک ظرفشویی اخوان از لحاظ نوع نصب:
. سینک ظرفشویی توکار اخوان
که در داخل کابینت نصب می‌شود و احتمال پاشیده شدن آب و آسیب رساندن به کابینت یا ام‌دی‌اف های اطراف وجود دارد و همچنین برای نصب باید از کابینت های ضد آب استفاده کرد.

سینک ظرفشویی توکار اخوان جم

. سینک ظرفشویی روکار اخوان
سینک های هستند که روی کابینت نصب می‌شوند و انتهای آن به دیوار پیچ می شود، بنابراین احتمال پاشیده شدن آب به اطراف سینک کم بوده و مناسب محل های آب گیر میباشد

سینک ظرفشویی روکار اخوان جم

. لگن ظرفشویی زیر کار اخوان (زیر کورینی اخوان) Corian Sink
این محصول معمولا برای آشپزخانه های که از صفحه های کورین (سنگ های مصنوعی) برای اپن آشپزخانه استفاده کرده اند نصب میشود به این گونه که لگن اخوان در زیر صفحه کورین برش داده شده نصب میگردد. سینک زیر کابینتی اخوان، سینک زیر کورینی اخوان

سینک زیر کورینی اخوان جم، سینک زیرکار اخوان جم

اندازه سینک ظرفشویی اخوان از لحاظ تعداد لگن:
سینک های اخوان در خصوص تعداد لگن ها به سه دسته تقسیم میشود: سینک ظرفشویی یک لگنه اخوان، سینک ظرفشویی دو لگنه اخوان، سینک ظرفشویی سه لگنه اخوان که برای شستشوی همزمان مواد مختلف و یا شستشو و آبکشی ظروف بیشتر تعداد لگن بیشتر را مدنظر قرار میدهیم البته در صورت داشتن فضای مناسب در محل!

. سینک های ظرفشویی یک لگنه اخوان؛ این نوع سینک ها فضای کمتری را اشغال می‌کنند ولی به جهت یک لگن داشتن محدودیت هایی در فضای شستشو و غیره دارند.
. سینک های ظرفشویی دو و سه لگنه اخوان؛ این مدل سینک ها به شما اجازه می‌دهند دو یا سه کار متفاوت را همزمان انجام دهید. مثلا در یکی از سینک ها ظرف و در سینک دیگر مواد غذایی مانند میوه یا سبزیجات را بشویید. و یا می توان در یک طرف ظرف ها را در مایع ظرفشویی قرار داد و در طرف دیگر آن‌ها را آبکشی کرد.

سینک های یک لگنه اخوان جم، سینک های دو لگنه اخوان جم، سینک های سه لگنه اخوان جم

قابلیت اضافی سینک ظرفشویی اخوان:
میوه شور یکی از آپشن هایی است که در بعضی سینک های ظرفشویی اخوان لحاظ شده و این امکان را میدهد که فضای کوچک و مناسبی را مخصوص این موضوع یا موارد مشابه در دسترس باشد.

سینک میوه شور اخوان جم

جنس سینک ظرفشویی اخوان:
مهم ترین مسئله در سینک ظرفشویی جنس آن است چون قرار است سالیان سال در آشپزخانه باقی بماند پس در انتخاب جنس باید نهایت دقت را به خرج داد.
از لحاظ جنس، سینک های ظرفشویی به چند نوع تقسیم می‌شوند:
سینک ظرفشویی استیل اخوان، سینک ظرفشویی شیشه ایی اخوان، سینک ظرفشویی گرانیت (کامپوزیت)

. سینک های استیل اخوان؛ از ورق های ضخیم استیل، دارای تیپی زیبا، قیمتی ارزان‌، استحکامی مطمئن و با دوام، طراحی مناسب و سادگی در تمیز کردن. از مزایای دیگر این جنس سینک های اخوان این است که زنگ نمی‌زنند، و دچار فرورفتگی یا برآمدگی هم نخواهند شد.

سینک های استیل اخوان جم

. سینک ظرفشویی شیشه ای اخوان؛ این نوع سینک ها از شیشه سکوریت نشکن و ضدخش تولید شده اند و قسمت لگن آن از جنس استیل است. دارای ظاهری زیبا هستند که لکه آب هم روی آن ها باقی نمی‌ماند.

سینک شیشه ایی اخوان جم

. سینک ظرفشویی گرانیت (کامپوزیت)؛ از ترکیب سنگ گرانیت یا کوارتز طبیعی با پرکننده رزین و رنگ ساخته می‌شود. این ترکیب معمولا ۲۰ تا ۳۰ درصد رزین و ۷۰ تا ۸۰ درصد سنگ دارد. چنین ترکیبی باعث ظاهری زیبا، استقامتی زیاد در مقابل ضربه و فشار و مقاوم در برابر خط و خش و لکه گردیده است. Granite Sink

سینک گرانیت، سینک کامپوزیت

و نکته آخر اینکه به هیچ وجه برای تمیز کردن سینک های اخوان یا هر برند دیگری از مواد اسیدی موجود مثل: جوهر نمک ، اسید ، وایتکس و موارد مشابه استفاده نکنید و بهترین ماده برای تمیز کردن سینک همان مایع ظرفشویی یا مخلوط سرکه و آب هست.

خرید سینک به طور مستقیم از فروشگاه اینترنتی- حمل رایگان