اخبار، اطلاعیه ها و رویدادهای مرتبط با محصولات آشپزخانه

معرفی گروه صنعتی اخوان جم
کارخانجات اخوان جم در سال 1348 توسط جناب آقای محسن اخوان جم تاسیس و با مجوز وزارت صنایع و معادن استان تهران فعالیت خود را آغاز نمود.
فعالیت گروه اخوان با تولید قطعات در حوزه ابزار و تجهیزات مرتبط با ساختمان شروع و با توجه به رشد صنعت ساختمان و نیازهای کشور به تولیدات با کیفیت لوازم آشپزخانه ایی و تولید سینک ظرفشویی با برند اخوان با جنس استیل شروع گردید و با تجربه و دانش بالا بحمدالله توانست این صنعت را توسعه و بهبود ببخشد. هم اکنون گروه صنعتی اخوان با مساحتی بالغ بر دویست هزار متر مربع با سالن های منحصر به فرد تولید، همچون نگینی درخشان در صنعت ایران در حال کار بوده و بیش از هفتصد نفر نیروی کار و متخصص به طور مستقیم در مجموعه اخوان جم شاغل هستند .

دانش فنی گروه اخوان و استفاده از تکنولوژی و تجهیزات روز اروپا باعث تمایز این مجموعه از دیگر رقبا شده است و تنوع بی نظیر محصولات خانگی گروه اخوان شامل انواع سینک ظرفشویی ، اجاق گاز مبله و رومیزی استیل و شیشه ای، انواع فر برقی و گازی و انواع هود آشپزخانه میباشد.
گروه اخوان با محصولات متعدد و شبکه فروش گسترده و نمایندگی اخوان و با سیستم خدمات پس از فروش اخوان بصورت قوی در خدمت هموطنان عزیز میباشد. بازرگانی رفایی؛ نمایندگی اخوان، نماینده اخوان.

محصولات آشپزخانه اخوان جم

با سلام و عرض ادب، به استحضار میرساند بازرگانی و فروشگاه برادران رفایی نماینده محصولات اخوان در مشهد به جهت هم سو شدن با رشد فناوری اطلاعات و ارائه خدمات خود بصورت برخط؛ در حال راه اندازی فروشگاه اینترنتی میباشد. انشاءالله به زودی بصورت غیرحضوری نیز در خدمت مشتریان و همکاران محترم در کل ایران خواهیم بود.

بازرگانی برادران رفایی نماینده اخوان و لتو و دیگر برندهای تولید کننده محصولات آشپزخانه

قابل توجه مشتریان و همکاران محترم تمام قطعات سر شعله گاز اخوان سری ونوس کاملا ایتالیایی می باشند.

محصولات اخوان جم

توجه: مشتریان محترم جهت بازدید حضوری از محصولات اخوان و تنوع فراوان دیگر محصولات آشپزخانه ایی به نمایشگاه مرکزی این شرکت واقع در مشهد چهارراه ابوطالب (تقاطع کلاهدوز) نبش پاساژ جام جم مراجعه فرمایید.

فروشگاه برادران رفایی نماینده محصولات اخوان و لتو و برندهای دیگر محصولات آشپزخانه ایی

توجه توجه؛ جشنواره نوروزی ویژه گازهای فردار اخوان با گارانتی اخوان جم با قطعات ایتالیایی و ریل تلسکوپی برقرار میباشد جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس حاصل فرمایید

نمایندگی مشهد، نمایندگی تهران، محصولات اخوان جم.